"Una delícia
audiovisual" que va reunir l'art, la moda i la música i que va tenir com a
escenari principal al Museu del Louvre. En l'actualitat, acumula més de 148
milions de visualitzacions a YouTube i a més, es va conèixer l'abast del seu
impacte amb un altre interessant dada.
Ara, amb el
tancament de l'any, el famós Museu del Louvre, acaba de fer públic les seves
dades referents a 2018 amb els que va batre un rècord. I és que el Louvre ha
rebut més de 10 milions de visitants, el que suposa un 25% més d'afluència que
l'any anterior. Una xifra amb la qual també va superar la seva pròpia marca de
2012 quan va acollir a 9,7 milions de persones. La xifra assolida pel recinte
el 2018, i que el consagra com el més visitat del món, és la més alta per a un
museu d'aquest tipus. Supera el Metropolità de Nova York i al Nacional de la
Xina. Jean-Luc Martinez, el seu director, va declarar que cap altre va
aconseguir arribar a aquesta xifra fins a la data.
Sobretot, una
dada que el museu atribueix en gran mesura a 'Apeshit' és que també va aconseguir
la xifra més alta de visitants joves. Més del 50% de les persones que van
recórrer els seus passadissos en 2018 van ser menors de 30 anys. Una dada que
el Louvre pretén mantenir amb visites nocturnes gratuïtes el primer dissabte de
cada mes.
FONT: larepublica.pe
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada